Lindaz Blogg

2012-08-22
01:07:00

Detta måste gå bra..

Helt jävla omöjligt att somna :(
Ligger och tänker på "de där brevet". Tänker på en massa saker, bara katastrof-tankar ju, va fan!
Tänkte lika bra att gå upp igen, skriva lite i bloggen för att sen kunna gå och lägga mig igen..
Denna veckan (rent känslomässigt) har inte börjat så bra för mig. Vet inte vart jag ska börja? Det blir nog bäst om jag tar en sak i taget..
Det dom tynger mig inatt är brevet, igår va de brossan (familjen). Jag har både igår och idag gjort vad ja kunnat så ja måste släppa de nu. Jag behöver min sömn. Det blir en lång dag imorgon. Sista dagen på jobbet sen försvinner jag ifrån alla bekymmer (SEMESTER).
Just nu känns allt bara jobbigt, känner mig jobbig som gnäller.
Faktiskt så hjälpte de :) (vilken tur).
Gud så skönt!
kanske de blir lite sömn ändå.
Kryper ner hos min älskling igen.
God Natt

Det är inte alltid de går att leva upp till dom där orden (verkligheten glittrar inte jämt)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: