Lindaz Blogg

2012-08-16
22:02:00

DYRBAR TID

Jag är inte vän med tiden..har gjort allt jag vill göra och jag är nöjd med min dag. Det är precis som ja är rädd att tiden ska ta slut. Rädd att att jag inte kommer må lika bra imorgon som jag gör idag. Jag känner mig otillräcklig och jag hatar att göra de. Nu ska ja väcka mitt ♥ som har somnat på soffan här, klockan är bara tio. Jag är inte de minsta trött och sitter gärna uppe en stund till. Det är nog så är det är ibland om man bor tillsammans med någon. Jag har gjort de förut men tänker inte jämnföra. Jag orkar inte känna mig otillräcklig - måste sluta upp med det

Johan somnar ju på soffan, kan ju jag också göra om jag vill, eller om jag vill blogga eller va fan som helst.

Blir så trött på mig själv ibland....Nu tänker jag besvara lite kommentarer

Natti Natti


               ÄLSKAR DETTA BORDET

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: