Lindaz Blogg

2012-08-14
12:08:00

Ego boostad till max

Härligt att vara SUPER WOMAN i sitt eget liv..!

Två timmar kvar tills ja ska jobba och jag har hunnit träna (gick as bra). Dansade igenom passet, så mycket lättare utan en cigg före passet (såklart). Jag har verkligen fixat det...!


Hunnit tvätta,handla,äta lunch...omg, ja har verkligen hunnit jätte mycket. Ska softa lite nu, det behövs ju det också. Jag kom just på att ja har ju inte tagit min medicin på några dagar (kanske därför ja e så dampig).
Kanske inte så konstigt att ja helt plötsligt känner mig som super woman (hehe).

Tycker ja kan få göra de i vilket fall, det är mitt liv. . ! ! !

Kommentarer:

sv: Tack vad go du är!! Blir så glad ska du veta! Hur är det med dig? :)

Svar: Hej..! Fortsätt blogga och bara vara du...ja kommer fortsätta följa dig..!
Jag mår riktigt bra idag :)
LindaMarie Holm

2012-08-14 @ 16:46:05

sv: Roligt att veta att du kommer följa min blogg, ska bli roligt :)
Hur mena du med länka blogg? Man kan ju göra på olika sätt!

Svar: Viste inte att man kunde göra på massa olika sätt :)Tänkte om ja skriver ett nytt inlägg ikväll och då typ skriver länken till din blogg(Checka in Claras blogg, osv). Så gör jag tillsammans med Gurkan Gasi :) för att sedan få fler besökare såklart. Vi länkar dessutom på facebook.
LindaMarie Holm

2012-08-14 @ 17:12:15

Tänkte bara säga att svara gärna på min blogg, då jag inte får svaren!

Svar: ok de har ja gjort nu =)
LindaMarie Holm

2012-08-14 @ 17:28:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: