Lindaz Blogg

2012-08-14
20:49:00

Halv åtta hos mig

Det har varit en riktigt bra dag. Har känt mig så "kickad" hela dagen. Antagligen pga de grymma träningspasset jag va på idag. Det är stor skillnad på hur jag mår om jag har tränat eller inte, borde faktist göra det lite oftare.

Har egentligen inte så mycket på hjärtat utan ville mest göra ett kvickt litet inlägg så ja kan sova gott sen. Usch imorgon bitti tidigt ska ja till tandläkaren (inget jag ser fram emot) men det är morgondagens historia.

När ja kom hem från jobbet ikväll så hade älsklingen gjort middag till oss, det va väldigt uppskattat vill ja säga, han hade städat också (sötnöt)


(Johan min själsfrände, min prinz)
(Jag är så kär i dig)

fetaost sallat med kyckling

Kommentarer:

sv: Har precis haft länkbyte så är det okej om vi väntar lite med det? :)

Svar: Ja såklart =)
LindaMarie Holm

2012-08-14 @ 20:57:50

sv: Vi kanske kan ta det i helgen? :)
Min design var absolut inte svår att göra. Gjorde den helt själv och då är jag ingen som är så bra på koda osv.. :) Är det något du vill ha hjälp med? :)

Svar: Hej Clara!!! Nä men skit fin är den, du ligger i min favvo lista så ja hittar dig om ja behöver hjälp med bloggen =) kramiz
LindaMarie Holm

2012-08-14 @ 21:24:01
#3: rebecka

sv. tack söta du:) alltid kul att inspirera någon:) har faktiskt aldrig tänkt på att jag gör det:) allt bra med dig? kramen

Svar: ja men visst här det roligt när de sker =) allt bara bra med mig....kramiz
LindaMarie Holm

2012-08-14 @ 22:37:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: