Lindaz Blogg

2012-08-03
12:52:00

Hej fina bloggläsare!
Ny dag, nya tag. Mår rätt så bra idag (känner mig stark), en känsla ja gärna vill hålla fast vid (hihi så länge de nu går). Mitt känsloliv är "laddat" och väldigt upp o ner. Igår hade ja rekord många läsare på min Blogg (blev så glad). Det är en sak att dela med sig, att få respons på det man delar (en annan femma). Det känns i hjärtat måste jag få säga, så tack. Vill tacka mina vänner som hjälper mig på vägen (fortsätt länka min blogg) det är så lite, men gör så mycket. Det är ett bra tips till er där ute som bloggar och vill dra till sig fler läsare. Fråga era närmsta vänner, be dom dela eller länka på fb el. bloggen. Länka varandras..! Det va bara en av mina vänner som hade problem att hjälpa mig med detta och de tänker jag inte hänga upp mig på (fast de tog). Det va inget personligt! får ju lita på det... Ciao
Kommentar:
#1: Anna

Har lagt din blogg som länk på min nu :)

Svar: du är bäst
LindaMarie Holm

2012-08-04 @ 09:09:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: