Lindaz Blogg

2012-08-18
10:57:00

Jävligt personligt

Hejsan!
Då va helg igen, jobbat satan, varit super social, fyllt 35 o en massa annat. Jag vet inte vad de var med mig igår? Varför jag hetsade? Men de kan varit stress & saknade Johan. Låg en stund o funderade (eller en stund...rätt så länge) faktist. Ok, jag vill vara ärlig. Jag vill bli mamma, helst igår. Det är känslor jag går o bär på som jag trycker ner, sopar under mattan. Där finns INGEN som jag kan prata med om detta. Pratar jag med J så stressar ja honom (då kommer de aldrig ske), pratar ja med vänner som redan har unge så blir ja bara påverkad på ett eller annat sätt.

Oftast får jag höra - Amen vill han inte nu, när vill han då? (ja kan ju prata med mina "barnlösa vänner") såklart!!!!!- Du blir inte yngre Linda osv. osv

Det verkar som ja hittat orsaken till varför ja mått dåligt igår.....
Den helgen min kille har barnen (nu alltså) känner jag mig fruktansvärt utanför. Jag hoppas inte Johan läser bloggen hela tiden för detta är något ja vill ta med dig sj sen! Detta är självklart en sak som har varit på tapeten sen vi började träffas.

Vi hörs senare snyggingar...

Kommentar:
#1: fijan

Kan tänka mig hur det känns.. då jag innan hade en kille som hade två barn. Kram.

2012-08-18 @ 13:06:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: