Lindaz Blogg

2012-08-11
09:56:00

LÖRDAG...YEAH

Är inte ledig som många andra idag...
Sov inte så skönt heller som ja gör i min egen säng (men ändå mysigt att sova hos mammsen) såklart. Det blev en sväng inom bageriet på väg till jobb så nu ska jag äta riktigt god frukost. Jobbar till 15.00 men ska försöka gå lite tidigare. Jobbar alltid lördagar, så typiskt eftersom ja säger i slutet av varje månad att: Nästa månad ska ja va ledig (typ varje helg). Det blir aldrig så iallafall. Ikväll kommer Johan, det ska bli trevligt. Skulle vilja hitta på något..!
Testade en elektronisk cigarett precis, Wao säger ja bara. Måste köpa och ha på jobbet (fallgropen är nämligen på jobb). Du kan köpa den på www.onecig.com
Detta blir en bra dag..!
Läs de gulliga brevet som ja fick imorse av min mamma.
Jag älskar dig..!
Och tack till er fina människor som följer bloggen: Siktar mot toppen så långt ja kan nå ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: