Lindaz Blogg

2012-08-17
22:23:00

Man ska ju vara snäll mot sig själv..

Hej! Jag han knappt innanför dörren..
Fan va ja hatar att hets äta :(
Vet inte varför, & nu är ja bara så slut så ja orkar inte ens tänka på de. Tur grannen kom upp så ja kunde ta en cigg med henne, det kändes skönt. Mitt i allt ätande mm så hörde ja bara någon skrika mitt namn..
- LINDA
Palla inte bry mig just då men sekunder efter bankar de på dörren.
Det va en annan granne som helt plötsligt haft en katt i sin lght.
Det va min katt som hade hoppat över till henne, hon blev såklart livrädd.
Pallar inte blogga heller, behövde bara skriva av mig. Det va exakt 1 år sen jag gjort klart min behandling på Capio anorexi center i Malmö. Bakslag är en del av processen till att bli frisk (skönt att veta just nu). Livet är härligt med det suger som fan ibland!!!

Mitt lycka till brev från Capio

Kommentarer:
#1: rebecka

sv. hej:) visst är dom:) haft en fin kväll?

2012-08-17 @ 23:41:25
#2: Eriiza

Tack för dina ord! =)
Det är jobbigt med det hela, men jag får acceptera det, inget
jag kan direkt göra något åt..

Ang. ditt inlägg: Hatar också att hetsäta, men det är så
svårt att låta bli när tanken väl har satts igång..
Och om någon, vem som helst, lyckas skingra dina tankar
om ditt mående - håll fast vid den personen, vad som helst
brukar kännas bättre än ens egna tankar. =)

Svar: Nu har jag blivit medlem i bloglovin och är en av dina följare (också med i tävlingen)KRAMIZ
LindaMarie Holm

2012-08-18 @ 00:31:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: