Lindaz Blogg

2012-08-19
23:17:00

SKA JAG - SKA JA INTE?

Mmmm det blev ett inlägg tillslut :) Vilken annorlunda helg det varit..
Mått sådär men efter idag, fylld med ljus & kärlek känner jag att puzzel bitarna är på plats. Hjärn-spökena är borta och jag har kontrollen tillbax ;)

Idag har det varit jätte varmt så det blev såklart stranden med killarna (Johan o hans två små). Kände mig rätt så ensam när ja kom hem, efter att Johan lämnade av mig (vill ju va med honom typ hela tiden) men de går ju inte. Smsade en vän, hade turen att hon va hemma och ledig. Tog cykeln så ja tog mig snabbt dit, kvällen hade allt att bjuda på. När jag kom hem började ja kocka lite :) Nice, för då har jag lite hemlagat med till jobbet imorgon. Kryper snart ner i min säng med mycket kärlek i hjärtat...



KÖTTFÄRS M. BLOMKÅL

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: