Lindaz Blogg

2012-12-12
08:53:00

Onsdag!

Hello..

Ikväll blir det glögg mingel hemma hos en god vän men först en heldag på jobbet..

Hur mår ni idag? Själv mår bara bra!

Ungefär som handen i hansken, fisken i vattnet & allt de där som vissa brukar säga.
Vaknade tidigt, drömmer mardrömmar. Det gör jag aldrig men det är en utav biverkningarna utav Champix.

Jag började med dom igen för ett tag sedan så det är det dag 3 nu idag.
De känns väldigt bra. Är du rökare & funderar på att sluta?
Ta ett viktigt beslut! Det är jätte svårt men med Champix kommer du lyckas.
För mig är det tredje gången nu, med jag är inte som alla andra ;)

 På väg till jobbet nu, ett nytt uppdrag väntar med ännu en utbildning. Super taggad :)
Ha en bra dag!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: