Lindaz Blogg

2012-12-06
11:58:00

Hej Bloggen!
Hello.. 
Jag är på fötter igen :) men vet inte om jag vill fortsätta att blogga längre. Jag får se hur det blir med de helt enkelt. Idag är jag iallafall på jobbet & kämpar mig mer eller mindre fram genom dagen.
Om 48 minuter tar jag lunch, om 4 timmer går jag för dagen. Japps ungefär så är det, en minut i taget funkar bra för mig idag. Det blir bättre & det är jag helt säker på.
 
Ikväll blir det absolut träning, inte för att jag orkar men för att jag måste!
Om jag ska komma i min fina klänning på julfesten så får jag se till att jobba på formen lite tills dess för annars får jag nog hitta något annat att ta på mig och det vill jag ju inte..!
 Jag har ju mått riktigt blääää nu ett tag och det har ju resulterat till att allt mitt jul godis plus en jävla massa annat som jag har ätit har satt sig på lite olika ställen. Det springer jag snabbt bort, som min mamma brukar säga för jag ska känna mig lite bättre. Hon är för söt..det hjälper faktist. Indoorwalking passet är iallafall bokat tills ikväll så då kör jag så det ryker ur öronen på mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: