Lindaz Blogg

2012-12-01
12:54:00

Not perfect match

(mobil inlägg)
God morgon säger jag till er för jag sitter här med mitt goda kaffe & frukost bullar. Ja jag vet det är lunch tid. Fick precis en sån "aha" känsla, det är ju så att jag har slutat röka igen och trots en turbulent dag/kväll igår så har jag klarat det. Då blir jag ju såklart lite stolt. Idag sov jag länge, var ute med en vän igår. Lite afterwork blev det tillslut - Madame Mustache & Mogwai bar. Det var trevligt såklart. Fick dock en chock när jag kollade konto där dom på ett utav ställena dragit 1550:- för två glas vin. Det var ju lite dyrt. Det får bli en sväng dit imorgon när jag ändå är nere på julskyltningen och fixa till det där lilla felet. Tanken var god att i morgon gå hand i hand med mannen i mitt liv på julskyltningen men så blir det inte. Många av mina tankar är goda men hur är det man brukar säga?!
It takes to, to tango . . Mmm nåt sånt!
Idag tänker jag vara vara hemma & mysa..ta hand om mig själv. Har blivit så förkyld nu också. Bloggar lite senare, det lovar jag. Puss & Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: