Lindaz Blogg

2012-12-01
14:30:00

Så sjukt allt känns

(mobil inlägg)
Hej igen!
Måste skriva av mig lite annars kommer jag att bli tokig på annat håll. Jag håller på med allt på en och samma gång här hemma. Tror att jag flyr in i all julpynt & dekor för att slippa tänka på det som hände igår. Jag har inte tagit in det än. Mina drömmar om att allt skulle bli så bra. Dom var bara drömmar hela tiden. Där fans ingen handlingskraft att komma vidare att uppfylla drömmarna. Jag orkade helt enkelt inte vara den ende som engagerade sig. Med sorg i hjärtat, energi som få, inspiration som inte alla andra har så tänker jag fortsätta sprida kärlek runt om kring mig. Engagemang är viktigt för mig, annars känns ju allt helt tafatt. Vad händer nu egentligen? Ska livet bara tuffa på som ingenting har hänt. Vad gjorde du när ditt förhållande tog slut?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: