Lindaz Blogg

2012-07-05
17:23:00

Bara en massa känslor...orka..!
Nu är jag hemma och är ganska slö efter en dag med massa jobb och möten. Ska börja nytt jobb i augusti va på AF idag men vill inte säga mer om det just nu..(det är för tidigt). Jag får ju suga lite på denna karamellen fram till dess. Ett litet problem är att det är typ samma vecka då ja o Fija planerat att åka till Turkiet..(inte så litet problem heller)..det måste gå att lösa på något vis. Jag borde vara glad men känner mig mest trött och ledsen, hmmm. Hade bokat Indoorwalking idag med en kompis men ringde just och avboka. Orkar inte idag...!
Tråkigt när man bokar upp sig med vänner för nu eftersom ja inte skulle så hoppa hon också av (Eva-Lotta <3).
Det blev en lite halv tråkig lunch idag på Das Backhaus..tycker inte att det är så gott där som alla säger. Tunn surdegs rund med lite ägg och sen köpte jag världens minsta Kalles :)

Fick iallafall lite mat i mig och lite nice läsning till det :)
 
En grej jag läste i tidningen som va lite små kul, handlade om bikinis (halterneck) kände igen mig lite där faktist.
 
- Efter en dag med halterneck-bh kan jag lova dig att du har ont i nacken om du har lite större byst.
  Först så känns det som att är på plats och livet är toppen - sen kommer bak-slaget!
Kommentar:
#1: Chris

Hej hej Linda. Vet ej vad jag ska säga mer än en fin sida! Jag får följa min bästis här då... ;) eller så hörs vi på tfn. Love u. Kram

Svar: Tack älskling...!
lindamarie holm

2012-07-05 @ 19:04:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: