Lindaz Blogg

2012-07-12
21:27:00

Jag är en vinnare
Bornholm dag 2 = utflykt med familjen Jakobsson ( Hammershus ) väldigt trevligt faktist och tur med vädret hade vi också. Barnen sköter sig utmärkt och hela Johans familj är jätte mysig. Just nu känner ja mig som en vinnare eftersom ja sköter mig fint och faktist klarar av sånt här trots allt. Jag kommer vid ett tillfälle ganska snart berätta lite mer om mig själv så ni som vill veta min historia kan få göra de. Det är helt fantastiskt här på många sätt och vis men har endå lite hemlängtan. Tror att hjärtat och jag drar oss undan lite tidigare ikväll (eller ja hoppas det) har nämligen Vampire Diaries s4 att påbörja (Jippi) + så vill ja ha lite kärlek ;) Får inte så mycket uppmärksamhet här som hemma utav honom, men de får ja leva med. Endå glad att barnen alltid kommer i första hand men samtidigt har ja klart rätt i att få lov att känna som ja gör också.
Har precis ätit grillat och tagit ett kvällsdopp i havet och de va riktigt nice trots att de va rätt kallt. Saknar och längtar efter er där hemma, bara så ni vet! Vill inte lämna bloggen redan men har redan suttit här uppe en stund och strulat med nätet för att kunna ta mig in, så de är nog dax för mig att klättre ner och va lite social.
puss o kram fina läsare - fortsätt följa mig - Blir ju så glad - kommentera gärna så ja vet ni vatt här.
Peace & Love
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: