Lindaz Blogg

2012-07-20
13:07:00

Lite deppig

Nu har ja hunnit vakna,cyklat ner till stan,bank ärende,hoppat över frukost - direkt till lunch. Tyckte ja gick upp i tid men iallafall blev de lite stressigt. Träffade en gammal kompis på banken, hon va sig lik. Hade blivit chef på en städfirma,2kids och hunnit separera, träffa ny kille (som tydligen suttit inne för massa skit) Mmmmm hon berättade sin livshistoria på ca 5minuter medan vi stod i bank kön. Jag blev påmind rätt snabbt varför vi inte umgås längre. Energitjuvar - håller borta från mig. Jo tack - jag mår bra Har en underbar familj, risig lägenhet (men tacksam för den), snygg o trevlig pojkvän, jag är "lossas" mamma till två fina ungar, jag gick upp 30kg när ja bytade livsstil men har gått ner 15kg, underbara vänner (som både ger & tar....),jag lyckas få jobb-utan utbildning, jag har fått längre ögonfransar (Ricinolja) mm mm mm mm Ja har ju sagt innan att ja skulle berätta lite mer om mig själv.. Tack älskade blogg för nu kom jag på helt andra tankar! Vist tänker ja ibland ja vill skriva roliga,intressanta,o bra tips inlägg till er. Men i grund o botten startade jag den här bloggen för bara min egen skull. Trodde inte så många skulle läsa :) fortsätt läs,fråga,kommentera!!! Pussiduss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: