Lindaz Blogg

2012-07-04
20:14:00

What a day...!
I helsingborg är det varmt idag...det är nice! Hade önskat att jag slapp gå till jobbet och kunde spendera hela eftermiddagen med Rebecca istället. Såklart så hade mitt favvo ställe (Vegeriet) semester stängt så de fick bli Espresso house istället men det funkar alltid :)
 
Med Rebecca har jag alltid 1000 saker att prata om, vi har ju varit vänner så länge. Tänker ladda upp lite snygga bilder från min dag också sen. Nu är jag hemma..på med myskläder direkt för att göra ett kvickt blogginlägg. Jag har typ längtat halva dagen efter detta :)
Nu kom min älskling hit så tror jag får fortsätta med bloggandet lite senare. Ibland så önska jag att det fanns ett par timmar till på dygnet. Mäklaren har varit och tittat på Johans radhus idag så vi har mycket att prata om.
Vart vi tänker flytta är inte bestämmt ennu men vi bollar med tankar och ideér.
Blir en liten  godnatt blogg sen...hej så länge!!
 
...
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: