Lindaz Blogg

2012-06-14
16:28:31

Välkommen till mitt fantastiska liv
Detta är mitt första inlägg...whiiiii :)
 
Har längtat som fan efter detta...!

Idag har inte hänt så mycket, Va nere på stan förut o fick checkat av lite på min att göra lista :) Riktigt skönt! ...Nu när helgen närmar sig också. Fast jag inte är helt ledig så tycker ja de ska bli skönt endå.
Får se vad som händer men hoppas på något kul :)

Det blir iallafall lite loppis på söndag (har blivit helt loppisberoende) hihi. Backluckeloppis är fan bäst!!
RENSA RENSA RENSA
Min kille säger ja blivit beroende hihi men de tror ja inte på!
Just nu behöver ja alla slantar ja kan få, är inte direkt rik efter Turkiet resan...

Men herre gud så bra vi hade det....Linda + Johan = SANT

Ljus & Kärlek

LindaMarie®
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: