Lindaz Blogg

2012-11-21
14:09:00

Omg så stressad jag är
Hejsan!
Jag har fullt upp på jobbet idag också men det är bara roligt...tiden går ju jätte snabbt.
 De uppdraget som jag har fått nu är intressant men det är stressigt och super mycket info. att ta in & lära sig på väldigt kort tid.
 
 Bara för att det är så mycket just nu så har jag bestämmt mig för att ta tag i träningen, mest för att få lite extra energi. Jag kör mitt tredje pass idag direkt efter jobbet. Väskan står här brevid mig färdig packad =) så jag kan köra direkt efter jobbet ikväll. Det är nice för att dom festa på jobbet tränar så inspirationen får jag ifrån dom andra här & det tackar jag för...
 
 Passar nu på att utnyttja mina prov veckor på de olika gymmen i stan men sen landar jag troligtvis tillbaka på favorit gymmet FilbornaArena. Idag blir det SATS och det är ju helt ok också.
Ser fram emot ikväll att få umgås med mitt ♥ ikväll. Tänker på honom typ hela tiden.
I´m in love
 
Ha en underbar Onsdag :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: