Lindaz Blogg

2012-11-28
09:47:00

God morgon!
Lite snö hade piggat upp så här på morgon kvisten, då hade det blivit vitt & fint.
Jag har umgåts mer än vanligt med min mor den senaste tiden, vilket har varit väldigt bra för mig.
Vi kommer varandra allt närmre hela tiden och det känns ju jätte bra så klart.
 Herre Gud - Jag älskar henne ♥
 Hon ger mig så mycket kärlek & inspiration.
 Gissa om jag längtar tills ikväll, jag & Johan ska på bio. Vi ska se Call Girl. Mina förhoppningar på filmen är rätt stora men vi får ju se. Det ska bli underbart att bara få umgås med honom lite. Vi går på våra "dejter" som i början igen..mysigt faktist.
 
Igår var jag iväg för att köpa en grangirlang med belysning, 60 st led lampor lyser upp min balkong nu. Kunde inte hålla mig att sätta upp adventstjärnan igår heller. Jag är först i huset, nu lär grannarna få bråttom.
Putsade tillochmed mina fönster.. X - i taket :)
Ha en fin dag på er!
 Snygg bild, eller hur?
 
 KRAM
 
 
 
 
Kommentarer:

japp, e ganska fint o mysigt, o grannarna började nån timma efter ja va klar :)

Svar: Kan tro det :) Tycker att det är så mysigt.! Måste fråga en sak..När ja taggar ett inlägg? ska ja göra något speciellt i texten då?
LindaMarie Holm

2012-11-28 @ 12:42:16

Kika in på min blogg och läs om hur det är att leva med psykisk ohälsa. Vi måste bryta tystnaden, det är 20-40 % av sveriges befolkning som lever med någon typ av psykisk sjukdom. Och dom flesta, i tystnad.

Hjälp mig, hjälpa oss sjuka, att bryta tystnaden.

Svar: Jag har rast nu kl 10..tänker kika in då :)
LindaMarie Holm

2012-11-28 @ 20:02:27

Hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Hej! Mycket bra, det blev bio kväll igår också :) Call Girl..sj?
LindaMarie Holm

2012-11-28 @ 21:37:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: