Lindaz Blogg

2012-11-07
13:10:00

Livet är en dans på röda rosor

God middag (GÄSP) och hej på er fina bloggläsare! Nu har jag fått sova ut lite grann iallafall. Herre Gud så glad jag är över mitt mogna beslut igår kväll. Jag hade haft huvudvärk i timmar, vilket jag aldrig brukade ha. Somnade med huvudvärk, vaknade fortfarande med lite huvudvärk. Nu tänker jag unna mig en stor Cappuccino, och inte göra ett skit. Stannade hemma från jobbet idag. Jag hade inte så mycket val.
Jag har hets ätit, ett litet återfall ♥

Jag reser mig upp igen, igen, igen & igen .. Men herre Gud så trött jag blir. Orkar inte alls hålla på med sånt här längre. Jag måste ta tag i detta idag, ringa några samtal och ordna det för mig. Tänker fan inte röka mer nu heller. Kan ju lika bra pröva sluta nu och ta allt skit på en o samma gång. Det funka ju inte på andra sättet. Varför kan jag inte ha "cravings" för något som är sunt istället. Det hade ju varit mycket fetare.
Först ville jag inte skriva om de här men det blir lite svårt när åsikterna värker ända ut i fingertopparna.
Har du samma väder som jag?
Paraply väder..?
Va rädda om er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: