Lindaz Blogg

2012-11-14
12:21:00

Älskade Onsdag!

 Hej på er  ♥ 

Vet ni va? Sians ikväll med Andreá.

Igår kväll när min väninna ringde mig för att fråga om jag ville följa med och träffa Terry Evans så satt min kompis bredvid mig och nicka..Ja Ja!

Jag själv kom först inte riktigt på vem det var men han är ett känt medium från England.

Han medverkar i tv programmet,
De okända.

Så ikväll blir det sians med Terry Evans. Wow extra spännande för det är första gången för mig. Jag ska försöka skriva ett inlägg ikväll så ni får läsa om hur det har gått. Är på jobbet nu så hinner inte med ett längre inlägg än så här. Hade jag fått välja så hade ja gärna fastnat här någon timme till.
Ha det bra!

 foto by: me - Hipstamatic

Kommentar:

kolla in min blogg och släng gärna in en kommentar. Följ mig på bloglovin så gör jag dsm. FIN BLOGG ! :D

2012-11-14 @ 17:15:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: