Lindaz Blogg

2012-11-11
11:30:00

Söndags frukost

Hemma hos familjen Holm och Andersson


Frukosten stod serverad hemma i mammas kök vid 9-tiden. Mysigt att bli lite bortskämd lite då & då. Jag och min lillebror Simon åkte tillbaka till Hbg vid halv åtta igår kväll. På kvällen där så tittade jag och mammsen på film. Efter vi njutit en stund med ägg, gott pålägg, kaffe och en massa annat smått o gott här nu på morgonen så gick vi ut på PW. Det var välbehövligt och riktigt jävla skönt. Sitter nu och beundrar hennes orkidé. Härligt att någon lyckas med att få dom till att komma tillbaka.
Skönt med Söndag!

Har ni sett så fina?

 

 

Tack mamma för en fantasktisk frukost

Kommentarer:

Åh, vilken mysig frukost! Och orkideérna är så vackra! Tack för gratulationerna på min dag fina du! <3

Svar: Hej Sara! Roligt att du kikar in på bloggen :) Kramiz
LindaMarie Holm

2012-11-11 @ 14:43:27

tack
allt bra?
kram

Svar: Hej Yasmine! Det är ok, sovit dåligt inatt men ska göra mitt bästa för att få en så bra dag som möjligt iallafall =) Hur mår du?KRAM
LindaMarie Holm

2012-11-11 @ 20:08:31

Ha en fin dag! Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles ❤

Svar: Nyfiken? Var hittade du min blogg..? Jag besöker din strax ;)KRAM
LindaMarie Holm

2012-11-12 @ 09:09:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: