Lindaz Blogg

2012-09-10
19:32:00

Allt jag drömmer om..

Vaknade inte med Johan o tuppen i morse, ja va så fruktansvärt trött.
Helt ärligt så väntade ja mig inget annat.
Önskade verkligen där fanns någon extra dag som kallades helg.
Det har knappt blivit nån sovmorgon alls eftersom vi valt att stå på loppis hela helgen, såklart tjänat en massa pengar så de är ju bra. Efter den här helgen så känner ja mig ganska mätt på att stå på loppis.

Jag har självklart hunnit med en massa annat också..packat lite inför flytten, tittat på några avsnitt Sopranos med Johan, varit hos mammsen och hälsat på, mm.

I lördags va ja älsklingen på bio - Snabba cash II (oj oj oj, så bra den va)

Bloggar just nu samtidigt som jag är ute på kvälls-PW och eftersom ja tänkte jogga sista biten så får ja avsluta här. Tack fina för att ni följer mig på bloggen, svarar på kommentarer lite senare ikväll eller imorgon.

Bjuder på lite bilder från min kväll..









 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: