Lindaz Blogg

2012-09-02
21:40:00

Är inte bäst på att ta beslut

Jag har aldrig varit mästare på att ta bra beslut, inte heller tagit så många bra beslut i mitt liv heller..(men) dom besluten jag tagit dom senaste två åren har oftast lett till något bra iallafall.
Tänker flytta till Staffanstorp, hem till Johan. Jag tänker lämna den här lägenheten & kommer verkligen inte sakna den. Det kommer bli en bit att pendla med mitt nya jobb men de är priset ja får betala & de kan ja leva med.
De känns så skönt att äntligen veta hur ja ska göra med allt för de är därför pga detta som ja har hets ätit i dagar. Nu kanske ja kan försöka bryta detta mönster som bara fördärvar. Just nu sitter jag med "tjockis-tankar" & vill bara spy galla över mig själv. Efter Johan & barnen åkt hem gjorde ja de igen :(
Det ska verkligen bli skönt att slippa slitas från varandra hela tiden.
Tror ja drar ut på PW sen går jag och lägger mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: