Lindaz Blogg

2012-09-18
14:07:00

Lite kaos

Det är tisdag, jag är faktiskt hemma från jobbet idag. Jag är inte direkt sjuk men hela mitt liv har vänts upp o ner. Jag har kärleks bekymmer, det är fan mycket värre än att vara sjuk. Min kompis sa igår att om ja gifter mig så accepterar ja både dom bra o dåliga sidorna..
Jag ska ju då inte gifta mig än men iallafall. Fast om han friat, hade ja sagt ja. Jag vill det ska hända lite nu, Vill ha lite action. Tiden är dyrbar, var enda minut. Jag kan inte gå runt att vänta på bättre tider. När jag gjorde behandling så sa min kvinnliga terapeut till mig något i stil med..
- glöm inte bort att vara tydlig i dina kärleks relationer.
Är jag inte det, bleknar jag bort.
Det är delvis lite mitt eget fel att ja mår som ja gör just nu.
Nu måste ja hitta tillbaka!