Lindaz Blogg

2012-09-13
14:02:00

Torsdag em.

Sitter o väntar på bussen igen..
Jag hade tid hos min läkare på andra sidan stan typ. Iallafall så gick det bra.
Läkaren kände min pappa, kom och tänka på honom när jag satt där inne så ja va tvungen att fråga. Hon skulle gå i gå pension i slutet på året. Hon såg inte en dag äldre ut än 55. Min pappa hade kol, han hostade sönder sig :( det va så jobbigt att höra honom. Kände pappas närvaro idag.. De va underbart.
Han brukade alltid säga till mig när ja va liten.. - Linda, börja aldrig röka!
När ja tillslut börjat röka iallafall sa han - Linda, sluta röka medan du kan.
Önska just nu att jag kunde ringa honom & bara få berätta att ja slutat.

Kommentar:

Någonstans där han nu är så kanske han kan se att du har slutat röka och bli glad för det...

2012-09-13 @ 23:33:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: