Lindaz Blogg

2012-09-13
09:48:00

Torsdag, yes!

Godmorgon allesammans!
Ute på morgon promenad, något tidig till bussen idag..passar på att blogga lite.
Igår fick ja höra den mest sjukaste grejen..! Helt galet att jag fortfarande blir förvånad över människors grisiga beteenden. Jag tycker att de ända rätta är att polisanmäla med det är inte upp till mig. Jag har mina egens bekymmer som ja försöker lösa, det räcker gott o väl. Ogillar bara när nära & kära blir illa behandlade (oavsett va dom gjort i de förflutna). Jag är ett levande exempel på att man faktiskt kan förändras.
Igår kväll blev det lite kvalitetstid med Carina, hon har blivit en god vän. Hon är dessutom min granne. Hon har sagt att hon kommer att sakna mig när jag inte bor kvar. Idag är Johan på affärs resa i huvudstaden, tänker massor & hoppas det går bra. Han är så jävla duktig så ja vet att det kommer gå jätte bra. Tillbaka till mig, trivs bra på jobbet (K2c). Inte bara att min allra allra bästa vän jobbar där, det är nära till Väla, min familj bor i närheten.
När jag går in genom entrén så känner jag en energi som är bra. Det är bara att köra, Livet går inte i repris..!
Bjuder på en torsdags bild :)

Kommentarer:
#1: angelica

så smal och fin du är är du lagt på andra håller också? asså om du gillar tjejer? jag är tjej och är bi.

Svar: Chris är min bästa kompisJohan min stora KÄRLEK
LindaMarie Holm

2012-09-28 @ 02:57:10
#2: angelica

åå vad mysigt sääg till om du vill va med en tjej jag bangar inte//angelica

2012-09-29 @ 00:30:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: