Lindaz Blogg

2012-09-07
10:29:00

Sitter på bussen & drömmer om Dubai

Hej på er! Idag vaknade ja före klockan, skönt. Åt lasange till frukost (kl 09.00).
Jag undrar, är det onormalt eller? Jag fick en sån känsla..
Just nu sitter ja på bussen på väg till tandläkaren (åh,bara fyra besök kvar) Tjoooho!

Sitter o beundrar min nya Mulberry (så fin att ja va tvungen att ta en bild & visa).Igår kände ja mig som världens sämsta flickvän så idag får ja MAXA min Egoboost. Ja skulle nog behövt lite egentid just igår, laddat inför helgen istället. Jag är ingen dålig person, eller flickvän. Jag har bara mina "tycker inte om min kropp" dagar. Fick dessutom höra utav min älsklings CpX att ja va ett psykfall (JIPPI) sånt känns ju alltid kul att höra. Ja blir ju såklart ledsen, vem hade inte blivit de?
Johan du är min stora kärlek!
(snart äntligen helg)
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: