Lindaz Blogg

2013-02-24
12:47:00

Avig Maria

(mobil-inlägg) Hello..

Än så länge så har det varit en sjukt bra helg, riktigt mysigt. Igår vaknade jag tidigt, åt frukost framför tv:n och sen körde jag ett riktigt tufft IW pass, fan va kul. När jag kom hem så bada jag och gjorde hår inpackning. Det slog mig bara i fredags att från och med nu skall jag verkligen tänka på att leva i nuet. Visst blir livet mycket enklare, mer värdefullt. Under eftermiddagen så bestämde jag och en vän vi skulle baka så det gjorde vi. Vi bakade choklad muffins. Det blev en jätte mysig dag i följd av en flaska rött med trevligt sällskap. Vad mer kan man önska dig?


Gick en lång promenad när jag vaknade idag, och nu ligger jag i soffan framför tv:n..tänkte läsa ut boken här!
Trevlig söndag..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: