Lindaz Blogg

2013-02-12
08:51:00

God Morgon

(mobil-inlägg)
Igår kväll så tittade jag på tv (Ullared) .. läste och bloggade. Jag gjorde allt på en gång men vad hände med inlägget?!? Jag höll på i säkert en halv timme men det försvann vist i tomma intet. Det ända positiva med detta var att ja slapp dela med mig om min bekännelse ;)
Morgonen idag startade lite annorlunda med ett telefon samtal. Jag blev rädd när jag såg det va mamma. Jag tackar Gud för att inget är värre än i går har hänt (inte vad vi vet iallafall).

Jag är maktlös för det oundvikliga, men jag lovar att fortsätta be.
Tankarna går till min älskade bror som nu är ute på vandring i kylan. . Du tycker säkert att det inte är så farligt men jag vet faktiskt lite bättre. Jag har också varit där.
Jag tog mig igenom, men vilket helvete.


Anna Skipper & jag på hälsomässan i söndags!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: