Lindaz Blogg

2012-08-10
20:41:00

God kväll

Mmmmm mycket. Efter jobbet åkte ja till mamma. Jag känner mig alltid så välkommen. Mamma hade lagat mat åh grejat så fint. Just nu är hon iväg, vet inte när hon kommer tillbaka. Hennes bästa vän behövde henne en stund ikväll (hon va helt knäckt över något). Vad gör man inte för sina vänner?
Idag har varit en väldigt bra dag, På jobbet, bloggen, hälsan. Hela "projektet" att jobba med mig själv på bloggen, promenaderna, sinnesron jag känner. Det får mig att inse: Att jag kan göra vad ja vill. Ingenting är omöjligt. Nu ska ja bada och ta reda på vad hösten har för mode nyheter.
kärlek o respekt

Kommentar:
#1: Jonna

Jag läste också den där tidningen för någon dag sedan! Tyckte det fanns mycket bra att läsa i den :)

Svar: Mmmmmm det tyckte jag också :) brukar fota de som är mest intressant med mobilen så ja sedan kan gå tillbaka och läsa igen eller om där e bra tips på saker...!
LindaMarie Holm

2012-08-15 @ 11:02:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: