Lindaz Blogg

2012-08-17
09:36:00

Hatar ta bussen

Det är andra gången denna veckan, jag sitter på bussen på väg till tandläkaren. Idag ska hon putsa bara o de är ju lite kul. Det ska bli snyggt att få bort beläggningar från cigaretter & kaffe. Tänker ta PW till jobbet efteråt. Det kommer bli en lång dag, jobb 12-20.

Ikväll kommer Simon (lillebror). Han är inte en mästare på att ta sig till frisören själv så imorgon tänker jag gå med honom. Inatt får han sova hos mig.

Som sagt jag har en lång dag framför mig, tänker göra de bästa av den!

Detta är min fina bror Simon 17år (i de där trevliga huset i bakrunden,bor jag)

Kommentarer:
#1: Majs

:-)

2012-08-17 @ 10:06:46
#2: Linkin Park

Hej Finaste....

Hundvakt åt Ronnie... Ska lägga mig nu... I <3 u my best friend :-)

2012-08-24 @ 23:19:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: