Lindaz Blogg

2012-08-10
12:38:00

Hej...

Det är en bra morgon. Vaknade vid 11 (skulle gärna sovit längre). Drömde om cigaretter inatt (fast de va dom elektriska). Hade varit lite skoj att prova...!

Cyklade till jobbet (10min) tänkte lika bra att ta i lite extra så de bränner lite. Kom till jobb och fick lunch serverat (lasange) min favvo. Det blev ett bra valt tillfälle att äta de (efter cykel turen). Nu kom chefen in med bakelser till oss töser (ja skriker snart rätt ut)


Ge mig en cigg istället!!!!!

Ikväll åker ja till mamma, har sett fram emot lite egentid med henne (om det är möjligt) ja menar med alla andra där. Va ja tänker försöka att göra iallafall är att bada i de nya fina badkaret (lejontass).
Det kan bli mysigt.

En sak till..på måndag...fyller jag år..Gissa hur gammal..? (blev påmind om det idag,fick GRATTIS kort på posten av mormor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: