Lindaz Blogg

2012-08-13
21:58:00

Min födelsedag..

Min dag har varit underbar, tack till alla inblandade. Behandlingen hos Andrea (sund hudvård) va fantastisk. Hon bjöd på kaffe och tårta, det va riktigt trevligt.
Någon som känner för att skämma bort sig själv så gå in och kika på hemsidan.
www.sundhudvard.se


Det tog sin lilla tid på salongen..

Efteråt cyklade jag bort och hämtade min fina tårta.

Min familj, släkt och vänner har varit här hela kvällen (älsklingen) också såklart. Det är vi två turtur duvor här nu. En tårtbit till och lite Sopranos sen ska ja gå in på Filborna arenas hemsida och boka in mig på ett Indoorwalking pass imorgon fm. Det ska bli kul :)
Här kommer lite bilder från min dag, har blivit 100% uppvaktad.

Den extra tårtbiten tog ja för att någon jiddrar med mig, på min egen födelsedag :( (ibland är det extra svårt att inte låta känslorna styra)

Natti Natti

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: