Lindaz Blogg

2012-08-23
15:41:00

Phu

Jo tack! Intervjun gick bra. Ligger just nu på min säng och låter allt sjunka in. Jag fick jobbet :) till en början, två månaders praktik men ja fick det!
Det kommer bli mycket för mig att lära, men jag är super taggad!!!!
Låt mig nu också bara få positiva besked in på kontot imorgon, plezzz.
Fan va ja längtar efter Johan, tur han kommer hit idag. Vi ska åka o hälsa på Marie o Andreas, träffa babyn :) Det har jag sett fram emot. Tror inte de blir mycket bloggande ikväll, kommer säkerligen ha annat för mig ;) men vill nog kanske göra ett litet inlägg iallafall.


PUSS PUSS

Hoppas lilla Nala blir glad för sina presenter

Kommentarer:
#1: stina

grattis gumman

2012-08-23 @ 16:11:37
#2: Fijan

GRATTIS :D:D:D:D

2012-08-23 @ 16:57:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: