Lindaz Blogg

2012-08-16
12:34:00

Tänker för mycket
God Morgon på er..
Vill börja med att säga att jag har aldrig varit en person som tänker för mycket, pga de så brukar ja dock tänka att de kanske är någpt fel på mig?! Men såklart så är de inte alls de. Alla människor är inte tänkare (så enkelt är de). Det är min teori iallafall...!
I mina tankar just nu är det stress pga en helt sjuk sak..
Igår när Johan va här höll ja mest på med bloggen, det är kankske inte jätte konstigt och inte heller jätte skoj för honom. Hade skrivit en massa sexiga sms till honom under dagen och då kände ja såklart att det fanns förväntningar i luften när jag kom hem. Jag va helt tagen av min blogg och mitt besöksrekord. Kände mig just då som tjuren Ferdinand. Just det, inte så sexig.
Ibland så räcker inte tiden till helt enkelt. Kan tycka att de borde va ett par timmar extra på ett dygn. Johan bor mer eller mindre här nu så de kankse kommer ta ett tag tills jag har vant mig vid detta. Han är hemma en massa timmar före mig från jobbet. Vanligtvis när ja kommer hem från jobbet så har jag tusen saker jag vill göra. Dessa saker har han redan hunnit att göra för sig själv (troligtvis).

Jag behöver nog öva mig lite på att bli en bra sambo bara eller vad tror ni...?
Tacksam för svar ♥
Klockan rusar iväg och jag ska fixa mig innan jobbet, städa upp lite om jag hinner ;)
Ha en fin dag snyggingar...!
 
min frukost/lunch (havregröt m. hallon)
 
Kommentarer:
#1: fijan

Döm inte dig sj för hårt. Har man jobbat o kommer hem vill man göra sin grej om man kan säga så. Jag är inte jättesocial när jag kommit hem. Har också saker jag vill göra osv. Tror d blir lättare med tiden också. Du har ju varit van att va ensam o pysslat med dina saker på ditt sätt. Nu har du nån du ska ta hänsyn till och tänka på med. Det fixar sig :)))

2012-08-16 @ 16:32:45
#2: Isabell

Haha, vad skönt du skriver tjejen, raka puckar är alltid bäst.
Jag tycker & tror att man inte ska sluta med sina vanliga vardags sysslor.
Det blir självklart på ett helt annat sätt när man blir sambos, men då får
man även samtidigt lära känna en annan sida av varandra, hur man funkar
i vardagen. När man träffas i början osv och bor på varsitt ställe så blir
det automatiskt att man engagerar sig i varandra och bara har sin fokus
på den andra personen, men bara för att man blir sambos ska man inte
ge upp sin vanliga vardag, anser jag. Man får lära sig av varandra, ge & ta.

Hoppas de blev ett litet svar på dina funderingar. Kram från en som dig
gigantisk tänkare, snarare onödigt mycket tänkande ibland haha.

Svar: Tusen tack ♥
LindaMarie Holm

2012-08-16 @ 17:44:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: