Lindaz Blogg

2012-12-25
14:23:00

God Jul

Hej, det var ett tag sen.

Jag har tänkt på att blogga men inte blivit av. Jag har varit med om mycket kul sista veckan men en hel del tråkigheter också. Julfesten med jobbet var skoj fram tills jag tappade bort min lilla väska, fast den fick jag ju tillbaka nästa dag igen. Det var inte så illa pinkat, eller hur?


På något konstigt vis kände jag de på mig. Jag behövde en kick med glädje och det fick jag med mina arbetskamrater. I onsdags gick min morfar bort, snyft. Min kära mormor och jag firade lille julafton tillsammans, pratade mycket. Dom hade varit ihop i 38 år så detta är såklart jätte jobbigt för henne. På självaste aftonen så som vanligt var vi hos familjen igår, alla samlade. Det var jätte trevligt.
Ikväll blir det party med sessan Jess ..
Men först lite julstök i köket :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: