Lindaz Blogg

2012-07-03
12:14:00

Älskade BLOGG
Åhhh..Äntligen...!!!
Nu mår jag bra, äntligen en dator igen. Dö jobbigt när ja känner ja vill blogga men inte kan.
Har tyvärr inte mycket tid över just nu här till detta men iallafall några rader. Snart dax att gå PW till jobbet.
Det har hänt en massa i mitt liv, med mig och bland mina vänner dom senaste veckorna. Jag har återförenats med Rebecca efter 1,5 år.
Mellan oss två har banden alltid varit väldigt starka men vi har tagit våra behövliga pauser från varandra ibland genom åren som har gått. Vi har känt varandra sen mellanstadiet. Är lycklig att ha henne i mitt liv igen.
 
Min älskade Johan har äntligen tagit tag praktiska saker som gäller sitt radhus...mäklaren kommer imorgon.
Vill ju han ska flytta in till mig så fort som möjligt...!
 
Fija och jag åker till Turkiet i augusti...Whiiii. Dock inte bokat resa ennu. Johan är inte överförtjust i detta men hoppas att han förstår innerst inne hur viktigt det är för mig att kunna göra denna resan.
Nä nu måste ja hoppa in i duschen...
Här kommer en bild på Turk-Fija & jag
 
 
Kommentar:
#1: Anna

Ujuj... sambo o grejer. Grattis sötis, det är du sååå värd <3

Svar: Mmmmmm här händer det grejer ;),,,Taaaack gumman!
lindamarie holm

2012-07-03 @ 19:40:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: