Lindaz Blogg

2012-07-12
12:03:00

God morgon kära bloggläsare
Vill börja med att säga att allt känns lite bättre idag, Pust...!
Så här sitter ja när jag är upptagen med bloggen och ger mig själv lite egentid :)
Johan har tagit bilderna (verkar inte funka ladda upp bilderna just nu). Ja som hade tänkt uppdatera ofta medans jag va här och lägga upp en massa roliga bilder men just nu ser de lite mörkt ut.
Herre gud så glad ja är att jag lyckades ta mig igenom dagen igår utan psyk-bryt :) hihi men de va nära ett par gånger. Sovit gott inatt, vakna vid 10-tiden då ja o Johan drog iväg på morgon pw sedan blev de typ hotell frukost hos familjen Jakobsson (Mmmmmm så gott). Vet inte va som händer idag...men vad som helst kan hända. Uppdaterar bloggen om ett par timmar...! Hoppas jag...!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: