Lindaz Blogg

2012-07-21
09:49:00

Morgontankar

Hej! Gissa vem som inte vill gå upp i morse när klockan ringde 8.15..? Mmm de va jag såklart jag. När kl va 8.30 steg ja upp ur sängen, borstade, klädde på mig snabbt och gav katten mat...helt ärligt så hann ja göra mig en shake (Herbalife) också men sen snabbt iväg till jobb på cykeln. När ja hade satt mig ner, loggat in åh allt så va kl 9.06 (lite imponerad) faktiskt. Jag kan känna att idag blir en bra dag (finns dock lite oro kvar inom mig när ja tänker på ekonomin) men det finns ju inget jag kan göra åt de just nu (är ju på jobb). Tillit Tillit till att allt blir som de ska. Pallar inte må dåligt över saker ja inte kan påverka ändå. Sovit som en prinsessa inatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: