Lindaz Blogg

2012-11-20
15:48:00

Bjuder på denna, fullt upp på jobbet!
Hej till alla er alla som besöker min blogg!
 Hoppas att ni har det bra...? Som ja nämt i tidigare inlägg så har jag fullt upp denna veckan med massor med jobb och utbildning så ja kommer inte riktigt ha tid att fixa med bloggen.
 Jag har ju svårt för att hålla mig borta helt så kommer jag säkert bjuda på en bild då & då.
 
Åh nej..det är inte min svarta pärla på bilden, but i wish!
 Ha de så bra tills vi hörs igen =) 
 
 
Kommentarer:

Den där bilen skulle man allt vilja ha! :)

Svar: Hej Sarah!! Jaaa!
LindaMarie Holm

2012-11-20 @ 16:43:10

hha nje för de mesta e han ganska söt, han va nog bara lite trött

Svar: hihi jaaa de tror jag säkert :)
LindaMarie Holm

2012-11-20 @ 17:13:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: