Lindaz Blogg

2012-11-13
09:12:00

I GIVE and I GIVE
God morgon på er!
 
Igen hände det, att jag vaknade innan klockan ringde. Måste få säga att med åren så har jag börjat tycka att det är riktigt skönt att vakna. När jag var betydligt yngre åh ja även för bara några år sedan så var det bara ångest. Jag hade oftast bara ställt klockan då ja skulle iväg till beroendevården eller liknande men oftast så missade jag tiden som jag fått.
 
Efter att jag missat några gånger så bokade vi bara in eftermiddags tider och då gick allt betydligt bättre. Nu står jag här på Statoil halv nio på morgon i god tid för att hinna köpa en Caffe Latte. Från det ena till det andra. Finns där någon förnuftig själ som kan rädda mig från sjukdomen: Jag älskar för mycket för mitt eget bästa?!
Detta blir ett stort problem för mig i kärleksrelationer framörallt därför jag får aldrig lika mycket tillbaka. Det känns hopplöst men det är kanske inte ens mig det är fel på. Va rädda om er där ute, roligt att se så många som kikar in på bloggen.
 
KRAMEN

Kommentarer:
#1: Ellen

gud vad fin design du har! har du gjort den själv? kram :)

2012-11-13 @ 17:21:59
#2: fija

Svårt det dära "älskar för mycket" och att det känns som man ej får samma tillbaka iaf inte på samma nivå. Har mycket problem el vad man säger med det. Tror inte det är fel på oss el dom. Vi är bara annorlunda som människor. Hur vi visaroch vad vi säger. Kram!

2012-11-13 @ 19:34:03
#3: nathalie

hej där :)
Kika gärna in och var med om att bli dagens blogg. garanterar mer läsare !

Svar: Vill gärna vara med men hur?
LindaMarie Holm

2012-11-13 @ 19:42:41

klart jag länkar tillbaks :)

Svar: Thanx ;)
LindaMarie Holm

2012-11-14 @ 11:11:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: