Lindaz Blogg

2012-11-30
10:03:00

finally fredag!

Hello . . . Vad hittar du på idag? 

Jag är jag på jobbet men självklart så passar på att blogga lite under min lunch här. Nu snart så är det äntligen helg. Jag är inte helt ledig men tycker iallafall att det är nice.

 Den tiden som  jag kommer att vara ledig så kommer jag fixa & dona lite hemma hos mig så det blir riktigt fint och mysigt nu till julen. Min käraste kommer säkerlien också och besöker mig. På söndag så är de den traditionella julskyltningen på stan så då vill jag ju visa upp fina Helsingborg, juletid för honom.

 Det är inte mycket som slår det, hihi näää så är det kanske inte men iallafall mysigt att gå & titta lite. Ha nu en riktigt skönt helg, & var rädda om varandra.

Linda at work önskar alla bloggläsare en fin dag

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: