Lindaz Blogg

2012-10-10
18:25:00

Blandade känslor

Hej! Fy fan va ja ska gnälla nu. Åhhhhhhh, det är så tråkigt att bo själv. Ha en underbar kille som bor en halv miljon mil bort som ja hela tiden missförstår i telefon och sms, & vise versa. Många gånger bråkar vi helt i onödan. Det har gått tre dagar sen sist vi prata om att han skulle ringa mäklaren, just nu vill ja inte fråga efter ett svar. Jag är nästan säker på svaret. Jag har tappat tilliten på att det kommer bli som jag vill. Han skulle varit här nu så vi kunde käkat något gått, kommit hit med tvätten som han skulle köra där hemma till mig igår,samlat lite positiv energi ute på en promenad tillsammans. Jag gissar på att han ligger hemma och tittat på tv. Jag mår skit dåligt och kan så klart inte släppa de dryga samtalet vi hade innan idag. Just nu är jag arg ledsen & besviken..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: