Lindaz Blogg

2012-10-09
20:35:00

Farbror doktor

Hej sötnosar! Ännu en dag nerbäddad i soffan, två sjuklingar som tur var. Det brukar ofta vara riktigt drygt att ligga hemma sjuk men den här rundan har varit helt ok. Ja e helt tokig i Johan, det har varit as mysigt att ha han här med mig sen i fredags. Nu har han åkt, såklart lite tråkigt & tomt. Jag har egentligen inte så mycket att skriva om ikväll. Det har liksom inte hänt så mycket. Var hos doktorn idag, tog lite prover på mig, lyssnade på min andning mm. Ja sa att med tanke på min hosta & min stora önskan att bli frisk så snart som möjligt skrev han ut en jätte bra hostmedicin. Nu ska ja ta sista dosen för idag, krypa under tecknet i soffan och invänta Svenska Hollywood Fruar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: