Lindaz Blogg

2012-10-25
18:08:00

TICK TAK

Hej på er! Hur mår ni? Denna dagen vill aldrig ta slut ..
Det är så tyst här att jag hör sekundvisaren ticka ända in i mitt stora rum ifrån köket. Wow denna dagen är svår smält - oförglömlig. Det blev en heldag med goda vänner efter kyrkan. Thai-mat & sen lite god fika efter åt. Tro de eller ej men till och med lite shopping. Byxorna jag köpte va ju ok men toppen ?????
Va tänkte jag? Inte direkt min stil, men men. Det va ändå rätt nice att tröst handla lite. Fredag imorgon :) snart helg igen! Det är roligt att jobba men Gud så skönt att vara ledig också.
Nu ska ja hoppa i tränings kläderna!
Får se om ja lyckas ta mig nånstans för tjiiit som det blåser. Köpt hem lite clementiner som jag ska mumsa på sen, älskar clementiner.
Kram på er :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: