Lindaz Blogg

2012-09-30
17:10:00

Partaj

Hej på er! Vaknade ganska tidigt, det blev loppis söndag för mig & Johan. Det va jätte roligt idag. Vi fick en bra plats och pengarna rullade in, och även ut :)
Det är roligt att handla också..
Nu har familjen Jakobsson åkt hem :( Det är alltid lika tomt här utan dom, särskilt precis när dom har åkt, och ja e alltid lika slut (pust) hihi. Jag är bokstavligen inte helt slut men det är en skön känsla att vara det. Ja tänker därför avsluta denna vecka med 45 min Indoorwalking om en liten stund. Ikväll hade ja tänkt att mysa till det riktigt med levande ljus och något gott att äta. Får se va de blir för nåt gott.
Kommer alldeles säkert bli soff-läge framför Partaj. Ha en fin kväll!
Dessa söta fick följa med mig hem idag.

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: