Lindaz Blogg

2013-04-10
08:23:00

Mycket stil för pengarna

(mobil-inlägg)

Gomorron ;) uppe med tuppen nu när mitt nya uppdrag på jobbet har startat. Opps nu var jag helt inne i bloggen så bussen passerade mitt framför nosen på mig.

Hakkuna Mattatta moment . . .

Jag känner mig lättare och mår mycket bättre nu om man jämför med i vintras. Jag har ju så länge misshandlat min stackars kropp men nu är det minsann slut med de. Vist är jag lite väl onyttig i mellan åt när de gäller kosten men det kan jag väl få va när ja gymmar 6 dar i veckan. En sak i taget.
Brrr buss jävel kom nu! Det är minsann ingen värme ute och jag har på tok för lite kläder på mig.
Trivs förfarande lika bra på jobbet. Har äntligen börjat jobba med Rustas kundtjänst. Det är ju super kul.
Kram på er!

Kommentar:
#1: jaana

Härligt med förändringar!

Svar: Ja tycker också det. Kul att du kika in ;) kram!
LindaMarie Holm

2013-04-11 @ 06:51:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: