Lindaz Blogg

2013-02-23
10:28:00

Mys morgon hemma hos mig

(mobil-inlägg)
Då provar vi igen. Jag skrev just ett inlägg i bloggen men en icke favorit i repris så försvann det i tomma intet. Någon som har en billig laptop till salu som är bloggbar? Det hade jag verkligen behövt. Jag har hade en skön morgon, bakat bröd och druckit kaffe. Om en timme står det träning på schemat, det skall bli kul. Fram till dess blir det soffmys framför nyhets morgon. Det handlar om sociala medier, Facebook, Twitter, Bloggar, Instagram.
Bekräftelse behovet?!? Är det nya tidens folksjukdom? Kanske, kanske inte. Jag känner mig mer kreativ än något annat när jag bloggar. Det är klart det är skoj som fan när en fin kommentar "dimper" in, det sticker jag inte under stolen med. Helena Bergström som gäst i Nyhetsmorgon sa något fint. - Det är så lätt att lägga ut en lycklig bild på Instagram, men vad döljer sig egentligen bakom bilden?
Det är värt att tänka på!


Den här fina anslags tavlan hängde i väntrummet på ett ställe jag var på i veckan, tycker den är jätte fin.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: